Melismuhammed2331 inan çok basit bi işlem 10dkka.sürdü doktor yazdı reçete bize eşim aldı hemen sünnet olduktan sonra döktü doktor kapattı bezini bende post açmıştım burda korkuyorum nasıl yaptıranlar die herkez bardak al yanına demişti doktora sordum hayır kesinlikle bardak deil iyileşmez tozu dök normal rütini devam et dedi bide çişini yapınca zaten hemen iyileşir dediki gerçekten çok basit geçti