KubraBabaoglu Melismuhammed2331 ne kadar erken o kadar iyi birde bebeğinin atak haftasına veya diş dönemine denk getirmezsen çok rahat atlatırsın üç güne geçiyor🤗 bilemedim ben hem diş hem atak zamanına geldi çok zor geçti🥺 ama şimdi şükür allaha rahatım erken yaptır en güzeli muhakkak işin ehli ve üroloji uzmanı olsun yeni yöntem çıkmış klipsli sünnet diye onu yaptırdım ben 🤗
Melismuhammed2331 KubraBabaoglu bı arkadaş daha bahsetti daha iyi oluyormuş bu işlem soracağım doktora
almila37 Melismuhammed2331 50 günlükken sünnet ettrdik oğlumu hic bir sorun yasamadik cok şükür şişi olmdi bile hafif iste oda aksama kdr indi ilk gece durmz die düşünüyordum ama hic ağlma her zamanki gibi emdi uyudu bu kdr kolay olacğni tahmin etmiyordum
Melismuhammed2331 alerjikbebekannesi bende pek yaptırma yanlısı değilken bı anda dedim onun iyiliği için bu kalkistik bakalım bir işe
EsmaBuran Melismuhammed2331 biz 3 aylık olduğunda yaptırdık canın ilk 3 gün kötü geçti ama sonrasında rahatladık bebek dönmeden yapılması daha iyi büyüyünce çok daha zor şimdi 5 aylık olduk iyi ki yaptırmışız diyoruz ben sünnet yapılırken içeri bile girmedik anlıyorum seni ama ne kadar erken o kadar iyi
KubraBabaoglu Melismuhammed2331 youtubeden videolarını izle bir çok anneler video çekmiş memnun kaldıklarına dair o beni çok etkilemişti ;)
almila37 Melismuhammed2331 insallah cnm bazilari bardak kapat fln dedi ama doktorumuz bardak kapatmayin normal rutininize devam edin ddi bir tane krem yazdi sdce bunu her bezini değistrmede bol bol sürün ne kdr cok sürerseniz o kdr cabuk iyilesir ddi
Humeyrakusunannesi Melismuhammed2331 bende onun için özele yaptırdım sünnetini arkadaşın dediği gb bacağımda uyurken sünnet oldu haberi bile olmadı şükür 12 günde iyileşti devlette yalnız bebeği alıp sünnet ediyorlarmış zaten bebeklerimiz yabancı gördüğünde ağlıyor acımasa bile belki korktuğu için ağlaya bilir Allah yardımcınız olsun İnşaAllah
Melismuhammed2331 Humeyrakusunannesi amin inşallah bizdede kimse girmeyecek yanında korkmaz yavrum inşallah
Melismuhammed2331 KubraBabaoglu ay onu sorma hiç sünnet videosu izledim onu izledimden bu yana daha kötüyüm çocuğumu kucağima alıyorum aklıma o geliyor 😔
auroraleigh Melismuhammed2331 Dogumun ertesi gunu yenidogan sunneti yaptirdik, hic bi sorun yasamadik ilk basta cok kucuk diye korkmustum ama simdi iyi ki yaptirmisim diyorum. Ne kadar erken yaptirirsaniz o kadar hizli iyilesir, tavsiye ederim
Papatyabeyazi Melismuhammed2331 hiç üzülmeyin çok daha rahat geçirir inanın sonra iyi ki diyeceksiniz 😊
Humeyrakusunannesi Melismuhammed2331 1980 ödedik devletteki ile farkı ne bence başta iğne vurmadan Jetex krem sürüp yarım saat beklemeleri uyuştyktan sonra iğne sonra uyutup sünnet olması
Melismuhammed2331 Humeyrakusunannesi bizimkinde öyle krem sürseler anlamadimi iğneyi peki krem sayesinde
Merve-250713 Melismuhammed2331 bebeğimiz 40 günlüktü. Eşime kalsa 2 günlükken yaptıracaktı. Onun arkadaşı yaptırmış anne ile bebek hastaneden çıkmadan sünnette olmuşlar. Sonra doktorla konuştuk 4 kilonun altındaki bebekler biraz kendini toplasın öyle sünnet daha iyi olur dedi. Oğlumu emzirdim uyudu kendi uykusunda bölgesel uyuşturma ile sünnet oldu çok rahattık sonrasındada kısa sürede iyileşti çok şükür