Melismuhammed2331 Hayır ya aslında o kadar saçma oldu ki bende kadın doğum için randevuya gelmiştim smear testi olacaktı. Ürolojiden normal randevu almıştık sünnet için gün almak için. Neyse iki randevu arasında 20 dk vardı. Ben kadın doğuma gittim eşim çocukla üroloji doktoruna. Aynı hastane zaten. Benim işim bitti yanlarına bi gittim çocuk sünnet olmuş 😬 Nevrim döndü valla 😀