Melismuhammed2331 evet agladi malsef yanındaydim bende ağladım o Aglayinca. esim tuttu bacağından yarım saat sonra kestiler doktor odasinda yapti ignesini biz asagi inip yatis yaptik sonra acil servise gectik doktor geldi bi odada iki Hemsireyle kestiler bizde basinda durduk kafasını dağıtmak icin ama susmadi tabi :( arabaya binene kadar agladi sonra uyudu zaten uyandiginda herseu normaldi dediigm gibi iyiki hareket etmiyor etse durduramazdik cani acirdi