Melismuhammed2331 iyice hareketlenmeden emeklemeden yaptırmak o kadar iyi oluyor ki benim bebeğimde 6 aylıkken sünnet oldu. Zorluğu 3-4 gün sonrasında Allah’ın izniyle bişey kalmıyor anestezinin etkisi geçtikten sonra ilk çiş yaktığı için çok ağlamıştı dönüşümlü olarak ağrı kesici vermiştim ve krem yazmıştı doktorumuz Bikaç gün dediğim gibi çiş yaparken ağladı hatta çiş yapmadı azar azar yaptı ben pansumanı kantaron yağıyla yapmıştım o çok iyi geliyor böyle yaralarda. ben 40 ı çıktıktan sonra yaptırmak istiyordum ama pandemi dönemi olduğu için yapmıyorlardı ne kadar küçük o kadar iyi oluyor ve ağrı acıyıda hatırlamazlar