Melismuhammed2331 80 günlükken yaptırdık, o kadar rahat geçti ki iyileşme süreci. Hastanede operasyon sonrası ağrı kesici veriyorlar zaten. Evdeyken birkaç saat sonra ben de her ihtimale karşı vermiştim ama pişman olmuştum sonradan. Çünkü hiç ağlaması olmadı bebeğimin. 1 hafta 10 güne de iyileşti yarası. Hiç krem kullanmadık. Sadece bez bağlarken bardak koyduk pipisinin üstüne bez yapışmasın diye.