aminegunes24 Melismuhammed2331 2 buçuk aylıkken oldu hiç bir sıkıntı olmadı maşallah sünnet olurken ağlamadı nede sünnetten sonra ağlamadı 🙏
Alpaslanceylan Melismuhammed2331 valaha 3 buçuk aylıktı yaptırdım sadece yarım saat ağladı sıddetlı sekılde kesıldıkten sonra . 3 defada ıdrarını yaparken 5 dakka falan agladı sonra unuttu . Valaha küçükken yaptırın doktorlarda öneriyor
Merve-250713 Melismuhammed2331 önce krem sürdüler yarım saat bekledik sonra iğne vurdular iğneden sonra ben emzirdim uyuttum sonra sünnet ettiler canım.
Oznrkrlp Melismuhammed2331 ben be çevremdeki bazı arkadaşlarım doğduktan 2 gün sonra yaptırdık inanın ne çiş yaparken nede başka bi zaman hiç canı yanmadı zaten yeni doğduğunda acı hisleri olmadığı için çok çabuk ve kolay iyileşti sadece vazelin sürdüm gazlı beze 2 gün 3. Gün iyileşti zaten
Gulsahy Melismuhammed2331 biz de 2 aylıkken yaptırdık. Doktorumuz çok hareketlenmeden yaptırım dedi. Dönmeye başlayınca daha acılı geçebilirmiş. Ayrıca sinirler çok gelişmemiş olduğu için çok acı hissetmezmiş. İyiki de yaptırmışım. Önce bölgeyi uyuşturmak İçin iğne yaptılar. Çok kısa o esnada ağladı. İğneden sonra bi 15 dakika bekledik ki uyuşsun. Uyuştuktan sonra sedye üzerinde bacakları sabit kalacak şekilde yatırdı. (Bacakları hemşire tuttu.) bizimki biraz hareketli olduğu için emziğini bi şuruba batırıp verdik ki sakinleşsin. 5 dakikada falan işlem bitti zaten. İlaç olarakta fitil ve merhem verdi. 1-2 kere çişini yaparken ağladı ama o da çok uzun sürmedi. Ertesi gün neşesi yerindeydi. Gece de rahat uyudu. 10 gün içinde de dikişleri düştü.
Mlscrn Melismuhammed2331 2.5 aylık oldu hiç birsey anlamadı kısa sürede yaptır 1 haftaya bişi kalmıyo 2 gün uğrascan tek 👍🏻
C_Eren Sünnet yaptıran annişlere hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün bebişler. Bide doktor, hastane vs tavsiyesinde bulunsanız bu acemi anneye? Bu covidli günlerde, pandemi zamanında hangi hastaneye güvencez şaştık valla…