Ssumru Anaogul sari papatyali olan atopik diye geçiyor belki o yüzden kopurmuyor bebeğimin atopik vucudu yok en iyisi o diye aldım normalinin cep boyutu var evde onu deneyeyim memnun kalırsam alayım tesekkur ederim 😊😊
prensinveannesininguncesi Ssumru hakiki şampuan köpürmez ve kokmazmış uzun uzun araştırmıştım hamileyken
Ssumru prensinveannesininguncesi evet öyleymiş bende baya arastirmistim en iyisi mustela sari papatyali olan diye okudum duydum ama istiyorum ki biraz guzel koksun hiç kokusu yok 😄
Rezoo Ssumru bebeğinizin atopik bir cildi varsa kokulu şampuan kullanmamalısınız. Hatta kokulu deterjan bile ☹️
Ssumru Rezoo aslında atopik bir yapısı var mi bilmiyorum doğduğundan beri onu kullanıyorum en iyisi diye onu almıştım ama istiyorum biraz guzel koksun kokusu hiç yok
Ssumru Kucukkalbim sebamedin pişik kremini kullandım denemek amaçlı pişik kremi guzel kokuyordu gerçekten şampuanı da öyle kokuyorsun diye düşünüyorum
Ssumru Umutum1 mustela avokado olanından alayım madem memnsunsaniz birde onu deneyeyim bir şampuanı 100 TL veriyoruz azcık koksun yani 😀
Umutum1 Ssumru o çok güzel kokuyor kremini nemlendiricisini masaj yağını falan hep ondan kullanıyorum hatta yazın ferahlatmak için spreyini bile avokadolu alıyordum bende en kısa zamanda çıkıp alıcam ondan ☺️
Ssumru Annis-ogul sari papatyali atopik ciltler için olduğundan kokmuyor demek ki normalin deneyeyim birde tesekkur ederim 🥰🥰
Uygarpinar Ssumru mustelanın sarı olanını kullanıyorum bir banyoda yarısı bitiyor gram köpük ne koku yok.Sırf temiz içerikli diye kullanıyorum.
Ssumru Uygarpinar ay evet iste bende o konudan muzdaribim sıkıyorum sıkıyorum gram kopurmuyor kokmuyor ama kredinin memnunum kokmuyor ama guzel nemlendiriyor
Ssumru defnesmomm mustela sari papathali olandan kullanıyorum bende 100 tl veriyoruz biraz guzel koksun istiyorum 😀 bübcheni deneyeyim birde misler gibi koksun kizim yoksa öteki turku banyo yaptığını anlamıyorum 😀
defnesmomm Ssumru ben mustelanın kokusunu da seviyorum 🙈 avokadolu olan bizdeki. Bübchen deneyin bi aynen 😊 güzel kokuyordu o da.
Ssumru _eay_ krem olarakta yine mustela sari papatyali olandan kullanıyorum kredinin memnunum kokmuyor ama guzel nemlendiriyor
archmom Ssumru ben mustela goz yaktigi icin chicconun sampuanina gectim cok begendm sampuani kokusu filan cok guzel.Kendj gozumde de denedm yakmadi hic