Ssumru Tatlisannedilekk dalin icin de içerik olarak değişti diye duydum yoksa kokusuna bayılıyorum mis gibi 🤩
Tatlisannedilekk Ssumru öncekilere göre içeriği biraz temizlendi diye duydum bende canım, sonuçta bizde dalinle büyüdük hiçbir sıkıntımız olmadı. Dalinin kokusuna hâlâ bayılıyorum banyo sonrası mis gibi kokuyor oğluşum saçları da ipek gibi oluyor😊
Ecrinbzkrt Ssumru mustelle kullanıyorum evet kokusu yok ama köpuruyor ben bakım yagınıda kullanıyorum o cok guzel kokuyor onu surunce mis gıbı kokuyor yavrum🥰
Ssumru Ecrinbzkrt bakim yagi kullanmiyorum ama kremini kullanıyorum sari papatyali olandan.. kokusunyok ama nemlendirmesi guzel 🌼
Ssumru Mircet sebamedin pişik kremini denemek amaçlı aldık evet guzel kokuyor şampuanı da öyle kokuyordur
Ssumru Anaogul sari papatyali olan atopik diye geçiyor belki o yüzden kopurmuyor bebeğimin atopik vucudu yok en iyisi o diye aldım normalinin cep boyutu var evde onu deneyeyim memnun kalırsam alayım tesekkur ederim 😊😊
Ssumru prensinveannesininguncesi evet öyleymiş bende baya arastirmistim en iyisi mustela sari papatyali olan diye okudum duydum ama istiyorum ki biraz guzel koksun hiç kokusu yok 😄
Mom107 Ssumru o dönemlerde sebamed kullanmıştım şimdi ise eyüp sabri tuncerin Zeytinyağlı olanını kullanıyorum mis gibi kokuyor yumuşacık yapıyor saçlarını
limonlukarpuzzz Ssumru musteladan çok memnunum doğduğundan beri kullaniyorum kikusu kipurmesi onemli değil sonuç olarak doğal oldugunu biliyorum içimi rahatlatiyor. Kendime bile köpüren şampuan kullanmiyorum köpürende tuz vardir saglikli bulmuyorum.
Ssumru limonlukarpuzzz tabi ki bebeğimiz icin en temizi en sagliklisi ne ise onu kullanacağız kullanmak zorundayız ben hamilelik donemimde cok araştırmalar yaptım 3n iyisi mustela sari papatyali olan hep yorumlar tavsiyeler bu yönde.. ama istiyorum ki biraz guzel koksun banyo sonrası mustela sari papatyali olandan kullanıyorum kokusu yok ama nemlendirmesi cok iyi memnunum ondan..
Ssumru Rezoo aslında atopik bir yapısı var mi bilmiyorum doğduğundan beri onu kullanıyorum en iyisi diye onu almıştım ama istiyorum biraz guzel koksun kokusu hiç yok
CemreKerem35 Ssumru 3 yıldır dalin kullanıyorum hiçbir alerjik reaksiyon yaşamadık ve mis gibi kokuyor . Şampuan artı bebe yağı kullanıyorum banyo sonrası oğlum dahil banyo oturma odası resmen Dalin kokuyor 🙈😅
Ssumru CemreKerem35 ohhh ne güzel mis gibi..🥰😍 Ama dalının icerigi değişti diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum
Ssumru Kucukkalbim sebamedin pişik kremini kullandım denemek amaçlı pişik kremi guzel kokuyordu gerçekten şampuanı da öyle kokuyorsun diye düşünüyorum
defnesmomm Ssumru ben mustelanın kokusunu da seviyorum 🙈 avokadolu olan bizdeki. Bübchen deneyin bi aynen 😊 güzel kokuyordu o da.
Ssumru Annis-ogul sari papatyali atopik ciltler için olduğundan kokmuyor demek ki normalin deneyeyim birde tesekkur ederim 🥰🥰
Ssumru Uygarpinar ay evet iste bende o konudan muzdaribim sıkıyorum sıkıyorum gram kopurmuyor kokmuyor ama kredinin memnunum kokmuyor ama guzel nemlendiriyor
ebrusmsk Ssumru mustela bende kullandım 3 yıkamadan sonra bıraktım. Bebegime alerji yapti. Ama kremi muthis güzel stelatopia…. sampuan da dalin kullaniyorjm:)
archmom Ssumru benm kizim cok agliyordu gozleri de kipkirmizi oluyordu ben kendim denedim yakti yani gozlerimi degistirdim bende