Ssumru Merhaba guzel anneler, bebegim 3 ay 5 günlük mustela atopik sampuan kullanıyorum içerik olarak temiz fakat hem köpürmüyor hemde kokmuyor banyodan sonra bebegim sanki hiç banyo yapmamış gibi 😀 siz bebislerinize hangi şampuanı kullanıyorsunuz
Umutum1 Ssumru ben bebeğimin tüm bebek bakım ürünlerini mustela kullanıyorum. İlk olarak avokadolu şampuanı kullanıyordum ondan aşırı memnundum kokusu falan aşırı güzeldi o bitince tekrardan ondan almak istedim fakat eczanede kalmamıştı papatyalısını aldım keşke almasaydım ne koku var ne köpürme 🙄
Annis-ogul Ssumru bende mustela kullanıyorum ama cok guzel kopuruyo yani yeteri kadar. Bn cok memnunum bilemedim sizi
Mom4775 Ssumru 20 aylık Mustela kullanıyoruz bence gayet güzel köpürüyor ve kokuyor. Hatta hep mis kokuyor saçları😳
_eay_ Bubchen diye bir marka var ondan kullanıyorum evet mustela hiç belli olmuyor bende bıraktım onu
Ssumru Umutum1 evet bende papatyali olandan kullanıyorum atopik diye geçiyor ama cidden hiç bir şekilde kopurmuyor kokmuyor bu konuda hiç memnun kalmadım banyodan sonra misler gibi koksun istiyorum anca öyle banyo yaptığını anlarım 😀
Umutum1 Ssumru bende öyle canım önceki şampuanı bir pompa sıkıyordum hayli hayli yetiyordu köpürmesi kokusu bunu 3-4 kere sıkıyom anca köpürüyor kokusuda berbat zaten yağ gibi kokuyor evden çıkabilirsem inşallah alıcam diğerinden insan bildiğinden şaşmamalı bunu bir kez daha öğrenmiş oldum 🤷🏻♀️😂😂
Esoesma Ssumru mustela avokadolu çok güzel kokuyor köpürüyor da deneyin bence. Netten rahatlıkla bulabilirsiniz hem daha uyguna geliyor
_eay_ Ssumru Kokusu pek yok ama çok güzel temizliyor ben niveanin kremini aldım ondan sürüyorum duştan sonra miss gibi kokuyor bebeğim
Ssumru Umutum1 mustela avokado olanından alayım madem memnsunsaniz birde onu deneyeyim bir şampuanı 100 TL veriyoruz azcık koksun yani 😀
Dadam Ben de mustela kullanıyodum oğlum biraz büyüdü hipp e geçtim içeriği temiz sevdim ben. Güle güle büyütün bebişinizi🌼
defnesmomm Ssumru mustela kullanıyoruz. Fiyat pahalı derseniz Bübchen markasının ürünleri de çok güzel. 🌸
Ssumru defnesmomm mustela sari papathali olandan kullanıyorum bende 100 tl veriyoruz biraz guzel koksun istiyorum 😀 bübcheni deneyeyim birde misler gibi koksun kizim yoksa öteki turku banyo yaptığını anlamıyorum 😀
Ealisya Ssumru e bebeğin şampuanı içeriği temizdir mühendisoğlundan öğrenmiştim kullanmadım daha dalin almıştı komşum 1 liritre bir senedir bitmedi başka bir tane alayım almayı düşünüyorum kesinlikle.
Ssumru _eay_ krem olarakta yine mustela sari papatyali olandan kullanıyorum kredinin memnunum kokmuyor ama guzel nemlendiriyor
Ssumru Tatlisannedilekk dalin icin de içerik olarak değişti diye duydum yoksa kokusuna bayılıyorum mis gibi 🤩