Benim oglum.ilk dogdugunda bebek egzemasi gecer dediler simdi 8 yasina giricek hala kaslarinin icinde yanaklarinda cok hafif alninda kirmizi noktaciklar olusuyor terledigi zaman ozellikle baya artiyor gida alerjisi olabilir diye test verdim ama o da yok bi kac kere cilt doktoruna gittik kimisi gecer dedi kimisi cilt nemi uretemediginden oluyor kremleyin dedi vel hasil cozum bulamadik benim gibi annelerde varmi bu durumu yasayan :(