ArdenPeri benim oğlumda öyleydi yara olmuştu kabuk bağlyıp tekrarlıyordu sürekli kaç krem kullandık en son cildiye kortizonlu krem yazdı mustelanın atopik nemlendiricisyile kullandık hafifliyodu sadece ama kıpkırmızı duruyordu.Eşimin bi arkdaşının çocuğuda öyleymiş hatta bizimkinden daha betermiş bi krem bulmuşlar biz ankarada yaşıyoruz eczacı kendisi hazırlıyormş kremi çocuğub yüzünü üç günde geçirmiş iz bile kalmamış en son çare dedik bizde deneyelim ilk gün sürmede oğlumun yüzü geçti