Anaogul en iyi mamayi deneyerek bulacaksiniz cunku her bebek her mamayi icmiyor bnm oglum aptamili sma yi hippi icmedi
similac ve humana kullaniyorum cok iyi geldi ogluma kilo alimi vs gayet iyi icerigi temiz ve en onemlisi sekerli bi mama degil ikiside
buarada burda hep goruyorum doktorumuz iste sunu onerdi anne sutune enyakin mama dedi vs vs her doktor anlasmali markayi soyler
Ben icerik olarak hepsine baktim kullandigim mamalar temiz oglumda seviyor