Anaogul Ben sma comfort ve gipp combiotik mamalarını birlikte veriyorum. Doktorummz sma önermişti. İkisinden birini tek verdiğim zaman bebeğim kaka yapamıyor. Bir öğün sma bir öğün hipp verince çok şükür hergün yapıyor kakasını. Ben 2.ayda baslamak zorunda kaldım mamaya. Asırı kilo aldırmadı her ay 1 kg seklinde gidiyoruz su anda.