benim_adim_ebruli Benimkiler de 6 ay 20 günlük yavaş yavaş emekliyoruz desteksiz kısa sürede olsa otirabiliyoruz ek godada pekmez olmayınca sebze yemiyoruz ne yazık ki ama meyve seviyoruz emme konusunda gelince biri emmeyi bıraktı zaten diğeri de sabah öğle akşam maksimum 10 dakika emiyor çünkü ilgisi dağılıyor.Bubu diye babaya Dıdı diye dedeye sesleniyoruz biri daha hala çığlık asamasinda , başka kelimeniz yok .Eneklemekten keyif alıyoruz , kopekcik kumandasını ve kurmalı civcivimiz var onu seviyoruz ama en favori oyuncagimiz ıslak mendil kapağı ,şarkı dinlemeye bayılıyoruz ,maymunlu ingilizce renkleri sayıları gösteren bir videomuz var gün içinde en fazla iki kere onu izliyoruz,kucakta gezip dolap kapağı açmaya çekmece çekmeye bayılıyoruz veee en favorimiz dışarıda arabada gezerken uyumak