8 ay 4 günlük oğlum 🦋
Memede en fazla 5 dakika kalıyor, kahvaltı güzel yapıyor, asla sebze yediremiyorum, kıymayı hiç sevmedi, daha balık denemedim.
Akşam muhallebi yapıyorum onuda severek yiyor,
favorisi şu an da cennet hurması 😅
Ek gıdaya ilk sebze olarak başladım gayet iyi yiyordu son zamanlarda asla yemiyor ne yapacağımı şaşırdım artık 🤦🏻♀️
Doktor kilosu düşük dedi azcık sıkıldım. (Sağlıklı olsun)
7 kilo 400 gram boyu 74 cm.
Emekliyor, koltuğa tutunup yürüyor.
en sevdiği şarkı İbrahim Tatlıses (şemame)
duyunca oynamaya başlıyor 🤣
ve bugün Alkış yapmayı öğrendi 🎊
Arada anne anni falan diyor ama bilinçli olduğunu sanmam 🥺
Mayıs 2 doğumlu 🤲🏻
Bi sohbet muhabbet olsun sizde neler var 7, 8, 9 ay anaları ? 😘 birbirimize tavsiyeler de bulunalım ?
oyun olur, ek gıda olur ne deseniz olur yani 😂😘😘