benim_adim_ebruli aynı gün doğmuş bebeklerimiz. Benim kızım da 2 mayıs doğumlu 🙂 sebze çorbalarını çok seviyor. Meyve olarak elma armut muz bunları da çok seviyor.
Gel gel yapmayı öğrendi, bay bay yapmaya çalışıyor henüz. Arada benimki de anneye benzer şeyler söylüyor ama bilinçli değil bence.
Bu aralar çok huysuz nedendir bilmem, resmen ölü gibiyim. Uykularında bile huzursuz , egzama belasiyla uğraşıyoruz. Kilosu en son 9 a yakındı ama kilo verdi gibi geliyor bana. Kilosunu da asla gostermeyen bir bebek.😬