Olric11 OzgeOzkan Ne demek rica ederim kolik bebek annesiyim zorluğunu biliyorum bi nebze faydalı olduysam ne mutlu bana
Zeyzey2019_ Olric11 evet ben biliyordum bu yüzden bebekler için özel olan asit değeri çok çok düşük olan bir zeytinyağı kullandım kızıma.
Olric11 Zeyzey2019_ çok iyi yapmışsınız asiti yüksek olsa bile benmari ile asitini alabilir misiniz ☺️
Olric11 Linamommg iki sekli var yağın asiti yüksekse pamuk yağı ilave edersiniz pamuk yağı yoksa benmari usulüyle zeytinyağını 7 8 dk kaynatmamız lazım ☺️ Pamuk yağı her evde olmaz benmari ile kaynatın
hilaliii Olric11 hiçbilmiyordum ama markette satılanlardan almıyorum doğal bir ablamız yapıyor ondan alıyorum onlarda da olur mu
Olric11 hilaliii doğal bile olsa kimyasi gereği asitli benmari usulu 7 8 dk kaynatın bişeycik olmaz rahat kaka yapsınlar diye kullanıyoruz ama gaza gaz katıyoruz bilmeden kullananlar için ☺️
Olric11 kivircik_annesi26 benmari usulü kaynatın 7 8 dk ☺️ Asitini alır soğuduktsn sonra tekrar kullanırsınız