CemreKerem35 Gamzeharun konak geçtiyse ise yaramıştır ama bazı bebeklerde ilerletiyormus konağı içindeki asit .
Olric11 kivircik_annesi26 benmari usulü kaynatın 7 8 dk ☺️ Asitini alır soğuduktsn sonra tekrar kullanırsınız
Zeyzey2019_ OzgeOzkan hayır, o zaten bebekler için özel üretilen bir yağ. Asit oranı çok çok düşük. Neredeyse yok gibi.