Mommysharkdoodoodoodoo kesinlikle katılıyorum. Size bi örnek vereyim .ilk kızım daha 6 yaşındaydı. Cinsel bölgesinde kaşıntı ve kızarıklık vardı .çocuk doktoruna götürdüm. Durumu anlattım. Bana saçma sapan yorumlar yapmaya başladı. Temizliği ile kim ilgileniyor ,okula giriyor mu, herhangi bi akrabasıyla yanlız kaldı mı. Dedim bunları neden soruyorsunuz .taciz falan olabilir dedi 😳 cinsel kimliğini keşfettiği için kaşıyor da olabilir dedi .yani olamayacak herşeyi saydı ama muayene etmedi. Okadar sinirlendim ki ,hiç bişey demeden çıktım ve çok üzüldüm. Bikac gun sonra kaşıntı dan delirdi .ağlıyor duramıyor .dedim acil e gidelim . Hatta acil deki doktor da şaşırdı, ilk defa bu şikayetle biri geliyor diye. Gittik ama böyle böyle dedi doktor dedim .oda şaşırdı .muayene etti ve mantar dedi 😒 tramadol verdi 2 gun de geçti. Belki de sadece heyecan ve mutluluktan kendini kasıyor. Illa mastürbasyon yapıyor demek değil ki bu bence. Bebekler mutlu olunca şımarıyor işte .türlü türlü sesler ve hareketler yapabiliyorlar. Kesinlikle başka bi doktora göster Elifaydn