Elifaydn doktorun dediği gibi olduğunu düşünmüyorum işte, anlattığınıza göre bi mutluluk tepkisi. Benim kızım da ici fındık dolu bi şişesi var .onu sallayınca kasiliyor, titriyor, bi tuhaf oluyor. Ama sadece heyecandan .dediginiz gibi bişey asla değil. Yanlış yönlendirildiginizi düşünüyorum