7 aylık bir kızım var onu yere yatırdığımda sinirlenip kızarmış gibi sesler çıkarıyordu kendi kasıyordu bende onu almamı istediği için yapıyor sanıyordum sonra sıklaştı bu hareketi normal olmayacağını düşündüm ve doktoruma video çekip attım bana çocuk masturbasyonu psikolojik ve onu yaptığında algısını farklı bir yere çekerek huy edinmesini önleyin dedi şoka girdim tabi , çocuk yaşlarda kendini tanımaya yönelik böyle hareketler yaparlar diye okumuştum ama bebeklerde hiç duymadım başıma geldi , ilgisizlikten yapıyor desem akşama kadar tv bile açmıyorum nereye gitsem Yanımda taşıyorum odalar arasında neden böyle oldu anlayamıyorum . Zaten farkettim yalnızken yapmıyor ben yanındayken yapıtor , başına gelen ve geçen var mı acaba korktum gerçekten 😥😥