Lagertha hiç unutmam sütüm gelmediği için mama başladık ama biz başlayana kadar sarılık arttı hastaneye gittiğimizde emzirme odasında mama hazırlamak için girdiğimde ordaki annelerin bakışı zaten lohusa halimle beni çok kırmıştı çevremdekilerin söylemlerini söylemiyorum bile emzirme Danışmanı ilaç çay ne varsa herşeyi denedik ama olmadı prolaktin hormonu bakıldı o düşükmüş ve sütüm gelmedi maalesef ama çok şükür bebeğim sağlıklı 1 yaşına kadar hiç hasta olmadı 1 defa oldu oda babası yüzünden grip oldu onun dışında bi sorun yaşamadık ama bu mama mı veriyorsun ayyy niye emzirmiyrosun diyen insanlardan tiksiniyorum ve emzirememek hala içimde yaradır