momsaylin çok geçmiş olsun çok zor bebeğini hastane kapılarında beklemek ,bazı bebekler emmiyor emmeyince aç bırak mecbur emicek diyenlere tepkiliyim ben,
Biz bile ramazan ayın da oruç tutarken akşama kadar zor dayaniyoruz o minikcik midesiyle nasıl dayansın yani ve benim doktorum bile yanlış yapıyorsun demesine rağmen ben çocuğumu aç bırakmadım 1gun sütüm gelmedi mama almaya çıktım özel mama olduğu için herbyerde yoktu 1saat boyunca gitmedigim yer kalmadı o günu asla unutmam açlıktan ağlamaktan sesi kısılmısti yine o zaman bile emmedi yani zorlamanın bebeği aç bırakmanın anlamı yok