Lagertha bu konularda kimseyi dinlememeniz gerekiyor. Ben çok şükür emzirdiğini halde mama da veriyordum. Herkes verme diyordu. Kuzenim benden 2 ay sonra doğum yaptı. Emzirdiği için asla mama biberon vermem diyordu. Bebeği kovid geçirdi, hastane yattı o esnada emmeyi bıraktı ve kuzenim o kadar zorluk çekti ki. Şu an çok pişman mama vermediği için. Ayrıca mama içen çocukta emen çocukta büyüyor.