kubra2608 Bende sezaryen oldum hatta hemşireler şaşırdı ayağa kaldırırken emin misiniz baş dönmesi baş ağrısı yok mu falan diye sordular sürekli demek ki normal ya da sezaryen fark etmiyor bünye meselesi toparlanmak. Benim bı arkadaşım normal doğum yaptı benden 1,5 ay önce falan asla normal yapma çok kötüydü pişman oldum falan demişti.