Bxens hamileliğim boyunca doktorumla normal doğum yapacakmısım gibi konustuk bir sabah sancıyla uyandım hemen hastaneye koştuk saatlerce sancı cektim ama oğlumun bası kanalda değildi tersti öyle olunca spinal anestezi ile sezeryana aldılar sancılarım o kadar artmıştı ki anestezi için zorla eğildim bilseydim kendime bı travmayı yasatmazdım sezeryam dogum yapanların fotografları hep gülerek ne güzel benğm ki dayak yemiş gibi gözler pörtlemiş aglamaktan sonradan da dikişimle sorun yasamadım hatta kimse olmasaydı bile kendi basımım caresine bakabilirdim doğumdan ertesş gün 5. kata merdivenle cıktım evime bence kimse o deli sancıyı yasamasın ikisinide yasamıs biri olarak söylüyorum