Bxens Merhaba, ben Şubat ayında normal doğum yaptım. Doğumum toplam 4 saat sürdü. Saat 12 den 13:30 a kadar kendi sancılarım ile durdum, 13:30 daepidural istedim. Epiduralden korkuyordum fakat yaptıkları anda hiç acı hissetmedim. Çabyk doğum yapacağımı söyşedikleri için katetersiz oldu 2 saatlik tek doz yaptılar. Epidural olmasaydım 2 saatte doğumum olurdu, açılmamı yavaşlattı. Daha sonra 15:30 da sancılarım gelmeye, nst de 100 leri görmeye başladım. Açıkçası evet ağrılıydı fakat cidden hatırlamıyorum 🤣 30 dk sancı çektikten sonra bebeğimi kucağıma aldım. Afedersiniz kabızlık hissi oluyor zaten ittirme isteği geliyor her şey çok daha kolay oluyor öyle. Açıklık kontrollerinde hiç zorlanmadım. İttirme kısmında zorlandığım için vakum ile çekmek zorunda kaldılar ve kesi atıldı, 4 dikişim vardı. Bebeğim çıkar çıkmaz psikolojik ama daha çok fiziksel rahatlama vardı ve onu yaşamak için tekrar normal doğumu seçerim. Dikişlerim atıldığını takmadım bile, baya mutluydum gülümsüyordum. Atıldıktan sonra odama kendim çıktım, çok sıcak diye çıkıp bütün hastaneyi turladım bebeği getirene kadar. Eşim ve kardeşim gelip gördüğünde sen doğum yapmadın mı falan diye sordular :)) Benim doğumum çok güzeldi açıkçası, yani travma asla bırakmadı. Bünye ile alakalı sanırım. Bebeğiniz ve sizin için hangisi ssğlıklı ise öyle doğum yapın. Ama sancıdan korkuyorsanız epidural diye bir nimet var, hiç korkmayın derim🌸