Yorumunda katildigim yerler var canim. Dedigin gibi normal dogumdan sonra da cok aci cekiliyor. Bircok kisiye gore hizli ve kolay dogurmama ragmen dikislerin kaynamasi surecinde cok zorluklar cektim. Enfeksiyon kaptim, pisik oldum. Cok kan kaybettigim icin de 2 hafta zombi gibi gezdim. Olumlu yandan bakarsak dogum gerceklestigi andaki icinin bosalmasi ve karninin inivermesi gercekten harika bir durum. Gercekten celik gibi bir iradesi olan kadin normal dogum yapmali ama cok da kasmaya gerek yok 👍 Simdi tekrar hamile olsam bi durup dusunurum normal dogum yapip ayni seyleri yasamaya hazir miyim diye..