Bxens normal doğumdan korktuğum için hep sezeryan istedim. Ama doktorum hiçbir sorun görmediği için beni kesmeyeceğini söyledi ısrarla. Söylediği gibi de oldu, epidural alarak normal doğum yaptım. Zor muydu? Kesinlikle evet. Ama bebek çıktığı anda öyle bir rahatlama geliyor ki unutuyorsun hepsini. Direkt ayaklanıp her işini kendin görebiliyorsun. İlk birkaç gün tuvaletimi tutmakta zorlandım, dikişlerim ağrıyordu 2 kutuya yakın fitil kullanmak durumunda kaldım. Ama hiçbiri önemli değildi. Sonuçta bebeğim yanımdaydı, doğum yapmıştım illa ki olacaktı. Bir daha olsa bir daha epiduralli normal doğum yapmak isterdim. Ha geldi ha gelecek diye beklemek, sancılar gelince hastaneye gitmek bile çok keyifliydi benim için 😊