Seherronya ben kendi isteğimle sezeryan doğum yaptım, sezeryan doğum istememin sebebi de normal doğumdan çok fazla korkuyodum ve sancım gelmedi suyum azaldı eğer biraz daha suyum azalsaydı suni sancı verilcekti ve herkes beni suni sancı da çok korkuttu bende sezeryana yöneldim direk ama iyiki sezeryan doğum yapmışım çok kolay bi doğum oldu, sezeryan seçtiğim için tabi yine çevreden kötü konuşmalar korkutmalar doğuma gidene kadar kimseye bişey dememeye karar vermiştm, karnıma bastırmadılar bile en çokta ondan korkutmuşlardı beni ama çok şükür yaşamadım çünkü kanamam fazlasıyla vardı, Doğum yaptığım akşama ayaklandım doktorum annem bile şaşırdı çabuk toparlamama ama hiç yatmadım hep yürüdüm oturdum işimi yavaş da olsa kendim gördüm bu şekilde çabuk toparlandım biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙈