Bxens Normal doğum yaptım . Doğumhaneden yürüyerek çıktım direkt kızım kucağımda . Ertesi gün evime gidip temizlik yaptım , yemeğimi yaptım , duşumu aldım rahat rahat . Arada bi ağrım oldu ama zorlamadı . Hamileyken 8 kilo almıştım o da normal doğumdan mıdır bilmiyorum 1 hafta içinde gitti eski halime döndüm . Sezaryen hakkında bişey diyemicem bu yüzden . Ama sezaryen doğum yapıp hemen ayaklanan gayet memnun olan arkadaşlarımda var tabi .