Oykununannesii12 Valla ekstra bişey yapmadım göğsümde uyuyor memeyi kendi isteğiyle bıraktığı zaman hop diye alıp beşiğine bırakıyorum gözlerni açarsa hafif sallıyorum şöyle bir bakıyo bazen ordamıyım diye bende o bakarken gözlerimi kapatıyorum orda olduğumu görünce oda kapatıyor gözlerini 😅 Tabi bazen ağlama krizine girdiği oluyor bıraktığımda, o zamanlarda kucağıma alıp sakinleştirip geri yatırıyorum ♥️