EMiRAY2020 canım 2.5 yaşında oğlum hala beraber uyuyoruz güvenli bağlanma açısından berbaer yatırdım hep kızımı da aynı şekilde yatıyoruz beraber kreşte oğlum bensiz uyuyor ayırmak istesem de sıkıntı olacağını düşünmüyorum belli bir yaşa gelince gece uyaniyorlar çok nadir su içip yatıyorlar 🤗🌺 yeni yeni oğlumu ayırmayı düşünüyorum annem hala ayırma diyor 😄