Mom34743 aaa 😔 ben doğduğunda Molfix bez kullandım ıslak mendilini de aldım birlikte, bezini bıraktım ama ıslak mendilini değiştirince pişik yaptı ben de molfixe geri döndüm bezimiz Prima şu an, ıslak mendil hala Molfix iyi geliyor bize. Siz de inşallah bulursunuz minik popişe iyi gelen ıslak mendili 🥰