ElifkonunAnnesi Mom34743 keşke, ama hepimizin bebişleri özel, birbirlerinden farklılar 😉 her şeyin tek bir çözümü olsaydı her bebeğe yarasaydı anne olmanın zorluğu, cennete layıklığı nasıl anlaşılacaktı ki 🥰🌺
Erencinarinannesi Mom34743 sleepy natural devam havlusu güzel ama ben yıkıyorum altını dışarda olursam eğer kullanıyorum
Ata0905 Mom34743 sleepy ile başladım sonra jokerden nemlendiricili ıslak mendili var pro mom markası ondan alıyorum. Sorun yaşamadım. Fiyatı da gayet makul arada kampanya yapıyorlar iyice uyguna geliyor. Bir kaç kere molfis izotonik sulu devam mendili aldım o da güzel.
Humi Mom34743 ben dogdugundan beri pamuk almistim onu islatip kullaniyorum. Hem cok ekonomik hemde cooook saglikli
AliEmir1103 Mom34743 baby me devam mendilini deneyebilirsin çok memnun kaldım ben.. ebebekte 10 lu paket 59.90 tl 10 lira zam yaptılar yeni😒😒 ama memnunum güzel temizliyor ve uzun gidiyor
sweetwitchzey Mom34743 ben temizleme pamugu kullaniyorum bi kaba su zeytinyagi yapip pamuklari icine koyuyorum islak mendil gibi kullaniyorum hem icerigi belli hemde eline yuzune heryerine rahatca kullanilabiliyo tertemiz ister kaynamis sogutulmus su ister icme suyuyla yap bi bardak su aliyo zaten bence denemelisiniz ondan once uni baby yenidogan kullaniyodum gayet iyi oda
bgmarik Mom34743 sleppy devam havlusu kullanıyorum çok memnunum.Ondan öncede yenidoğan için olanını kullandım.Sulu ve büyük.İçeriği de temiz.
Mom34743 Erencinarinannesi benim oğlum imkansız öyle yıkatmaz ya altını değişirken bile savaşıyoruz. Hemen emeklemeye gidiyor 😔
Tunamiko Mom34743 sleepy zeytinyağlı kullanıyorum memnunum. Bir ara başka marka almıştım bez değişikliği olmamasına rağmen hafif pişik yapmıştı. Tabi nasıl ki bizler hepimiz aynı nemlendiriceleri kullanamıyoruz bebeklerin tenleri de aynı şekilde bence. Kimine iyi gelen diğerine iyi gelmeyebiliyor. Yine de pamuklu olduğu için denemenizi tavsiye ederim.
Erencinarinannesi Mom34743 onun bide yürüyen versiyonu var bende işte altını açınca kaçıyor 😂 gerçi açmama izin de vermiyor ters bi şekilde giydiriyorum bezi bazen sabah soğuk yıkamayım ıslak mendille sileyim diyorum eşim tutuyor ben ancak silebiliyorum suyla yıkarken daha sakin suyu sevdiği için oyun gibi geliyor ona 😊
Ysm2019 Mom34743 ıslak mendil kullanmıyorum sağlıklı bulmuyorum bebek pamukları var yuvarlak onları ılık suda ıslatıp siliyorum kaka yaptıysada direk alt tarafını yıkıyorum banyoda
Mom34743 Ysm2019 günde 7-8 kere kaka yapıyor her defasında yikayamam maalesef bir de suda akıllıca duran bı bebek değil 3 kişi yıkıyoruz 😭
Sadiyealp Mom34743 slepp sarı paketi veya zeytin yağlı olanın dan çok memnunum 16 aylık sürekli kullanıyorum
Dn123 Mom34743 temizleme pamuğu ve şu ile temizle bence ıslak mendil hangisi olursa olsun hem nemli birskiyor hemde hafif izi kaliyor koku falan .
Mom34743 Dn123 sleppy yenidoğan hiç koku bırakmadı zaten kokusu da yok hiç ama o kadar kakayi pamukla temizlemek mümkün değil canım. Yani en azından benim bebeğim için oyle. Yine de teşekkür ederim 🥰