DerenGrkemYetiker hayatini kaybeden diye okuyunca ilk once yaptirinca öldü gibi düşündüm çünkü yaptirmayi düşünüyorum iki diger cocugumda boyle bir aşı yoktu sanirim çünkü ucretli bir igne aldirmadilar bize belki o zaman yoktu bilmiyorum ama bu bebegime yaptiricam bu aşıların zararindan cok yarari var bosu bosuna uretilmiyor bu asilar sonucta