1mom1baby ben asi karsiti degilim oyle birsey demedim yapilmasi gerekiyorsa yapilir ama yapmadan oncede bi bakmak gerek arastirmak gerek asi hayat kurtarir adi altinda icinde domuz urunu yada ne olduu belli olmayan yirtdisindan gelen bi ilacin cocuguma enjekte edilmesini istemem. Murat yildiran alerji ve cocuk immunoliji uzmani birazda onu dinleyin etraftaki ebeleri doktorlari dinleyeceginize. Her coxuga ayni asiyi yapmak cok sacma hergun goruyoruz yok cocugumun asidan sonra atesi cikti yok havale gecirdi yok egzamasi oldu gibi gibi.. kan degerlerine baktirip bebeginizin bagisikligi guclu olduguna emin olunmali oncesinde baktirmadan yaptirilirsa cocukta her yan etki gorulur faydali olacaginiza bilmeden zarar vermis oluruz. Bilmem anlatabiliyomuyum her dusunceye acik olmak gerek iki doktor yaptir dedi diye hemen yaptirilmamali asilar kaldiki asi oncesi cocuga alerji testo kan testi yapmak bile istemiyorlar neden cunku asilar zorunlu. Yapmak zorundasin deniliyor hep