Happybaby DerenGrkemYetiker o kadar gerekli ve önemli bir aşı madem devlet neden bunu hiç dile getirmiyor aşı olan bebek rota virüsü kapıyor peki bu nasıl oluyor madem o kadar cana maal oldu dile getirilir her hastanede
DerenGrkemYetiker Happybaby bunu ben söylemiyorum hanımefendi Dünya Sağlık Örgütü söylüyor. bence de karşılaması lazım bana soracağınıza devletimize sorun bakalım neden karşılamıyormuş. Ayrıca aşının tam koruma sağladığını aşının prospektüsü de iddia etmiyor zaten.
Ygz Gokbayes2018 mukuslu kaka kanlı kaka Şiddetli kusma Egzama belirtileri Huzursuzluk ağlama bu gbi seyler varsa genelde doktorunuza söyleyebilrsnz teshisi koyması icin testler isteyebilir.
Yakamoz Hem süt alerjisinden dolayı, hem zorunlu olmamasından dolayı, hem yapıldığı halde bu virüsü kapanlar olduğundan dolayı hem de doktorumun bu aşı sizin gibi bilinçli ailelerin çocukları icin elzem degil dediginden dolayi yaptirmadim. Şahsen pisman da degili ne demek baska gezegene gidinler bilmem ne. Sırf polemiksiniz insanlari bir salın artik herkes cocugunu istedigi sekilde büyütür bir sıkıntı çıkarsa da kendisi ceker. Aşı yaptirmayanlardan dolayi cocugunuzun zarar gördüğüne bu derece inaniyorsaniz çocuğunuzu bir fanusa kapatin orada büyütün. Zorunlu degil bir sey degil abartmayin artik ya
Furkansmomy Ya keşke yine indirimde olsa ilk dozu 70 tlye almıştık şimdi 215 tl mi 🤷🏻♀️😳😳 olsun isterse 2 bin olsun gerekirse yemekten keseriz borc harç bulur yine alırız , “keyfi olarak aşı yaptırmam ben cocuguma” veya “ madem önemli devlet niye zorunlu kılmıyo” gibi cahilce düşünüp kendi cocugumu da başka cocukları da riske atamam!
Yakamoz DerenGrkemYetiker kendisi bu durumu ortaliga salınmış, hijyene vs dikkat etmeyen aile cocuklariyla kiyaslayarak açıklama yapti ;)
Baharim DerenGrkemYetiker fakir ailelerin cocuklarıdır o ölenler madem cok cok onemli devlet karsılamak zorundaaaaa
Adensu Asminim benimde biri 10 yasinda viri 6 yasinda kimse bisey soylemedigi icin bilmiyordum ama bu sefer yaptirmayi düşünüyorum
Meryemdeveci nurnedim saglik ocagıda yapiyor eczaneden aliyırsun gittiğin cocuk doktoru varsa oda yapiyor gittiğin hastanede Aliyorsun
Deletedmom345 Bilgisi olan arkadaşlara soruyorum. Oğlum rotarix ilk dozu 3. ayda oldu fakat daha sonra alerji şüphemi oluştu doktorumuzla askıya aldık.Bana 6 buçuk aylık olana kadar yolu var dedi. Sanırım yaptırmayacağım.Peki bu durumda ilk dozun hiç hükmü,etkisi kalmıyor mu?
Ecocan DerenGrkemYetiker cok haklisin sonuna kadar her cumlene katiliyorum ama doktorlarda insani şaşırtıyo kimi doktor yaptirma diyo insanlara onlarda dogal olarak korkuyo yaptirmiyo ben burda okumustum doktorum yaptirma gerek yok diye yazanlar vardi ben yaptirdum cok sukur keske dememek icin