Rzgr
Aslında 12 kilo yaşına göre iyi 15 ise kilo iri bebektir onlar birazdan persentil tablosunu atıcam nette bir doktorun hazırladığı tablo.
Benim oğlum 11 kiloya yakın yani daha zayıf 37. Haftada doğdu.
1 yaşına geldiği zamandan beri iştahsız şimdi sabah 1 dilim kek yedi şuan da 4 5 kaşık çorba.