Mom987 ben gecen ay goturdum doktora. 18. Ayda boyunu 84cm olctu. Hatta ben kendim tuttum baktim. 21. Ayda doktor olctu 83 cm. Kilosuda 11 diyor ki oglunun gelisimi durmus. Dedim ki 18. Ay kontrolunde bu cocuk 84cm di. Ne oldu. Kisaldi mi ? Hadi yemiyor kilo verdi. Moral bozuklugyla ciktim. Eve geldik esime dedim ölcelim nasil olur. Geldik olctuk 89cm. Hani doktor ya ? Nasil doktor sun. Beni bu kadar endiselendiriyorsun. Aslinda hic kiyas sevmiyorum. Banada normal geliyor. Sadece yememesine uzuluyorum her anne gibi.