Ademinee evet benim kızım da 36 haftalık 2700 gr doğdu. Reflüsü vardı. İlk 6-7 ay kustu. Benim kızım kahvaltı yapmayı sevmiyor. Ama diğer öğünlerini biraz daha yiyo bu ora. Nutrigen üzüm şurubu ve marnys vitamini değişerek kullanıyorum. Biraz işe yaradı gibi. Çorba bile içiremiyodum bir ay öncesine kadar. İsterseniz doktorunuza danışıp deneyebilirsiniz