gizemito ya bu bir kafadır ya bebek dozajı ’ne bilsin diyor bebek değil sen bileceksin dozajı sen. Hangi aklı selim doktor ’ne kadar isterse o kadar ver der ? Siz nasıl beslerseniz öyle gider. Tabiki iştahlı bebekler var ama adi üstünde bebek bu. Yine tutturmssunuz ac mi bırakalım elinizde bi bu var çünkü ama hayır ac bırakmanız gerekmiyor. Bebek bu. Benim kızımda ilk ay ’ne kadar versem o kadar içerdi doymak bilmiyordu. Ama farkındaydım hep alması gerekenin üstünü alıyor. Buna ’ne gerek varki ? ’ne eksik ne fazla olması gereken miktarı verdim ’ne ac kaldı ’ne başka birşey oldu. Şuan 8 aylık. Gelişimi hep iyi. Kilo boy hep persentil normaerinde ilerliyor. Aylardır asla şaşmadı bu durum. Ama siz dayayın mamaları ac mi bırakalım diye ay bisey olmaz emeklerse nasıl olsa verecek diye. 😊