Derin16
Niye çok demiş ki doktorunuz, mama aldığı için mi yoksa doğum kilosuna göre çok mu alıyor anlamadım ben 🙈 benim kızım 3090 gram doğdu 3 aylıkken 6800dü sadece anne sütü alarak doktorumuz asla öyle bisey demedi 🤔 zaten emekleyio yürümeye baslayınca kilo alımı yavaşlıyor 10 ay 15 günlüktü yürümeye basladı kızım simdi 14 aylık 12 kilo düşünün 🙈