Gunesimm1 Offfff evet siz her şeyi çok biliyorsunuz. Biz mamayı çok verince kötü anne oluyoruz aynen. Hanımefendi oğlum 3960 gr doğdu. Babası 1.92 boyunda 130 kg ben desen standartlara göre iriyim. Yani bebeğim iri kemikli iri bir bebek. Hamileykende hep öndeydi her şeyi. Doğuncada doymadı benim sütüm yetmedi. Evet dozajı o belirler, doktordan çok daha iyi biliyorsanız 6 yıl tıp okuyup üstüne uzmanlık yapmanızı öneririm bilgilerinizin bir dayanağı olsun en azından. !