Egem06 CanselK teşekkür ederim canım benim en büyük sıkıntım da wc ye çıkamamak 3 gün 5 günü buluyor o da şişiriyor iyice 😡
Egem06 Alyamoms06 aslında birbirimize motive oluruz en azından gaza geliriz kim daha çok gram yaktı diye🤣😊🤦♀️
Eslembaby-Cennetmomy Egem06 96yla doğuma girdim 91im şu an sen düşün emzirirken kilo veriliyor dediler kilo aldım daha
Alyamoms06 Egem06 özelden yazar misin bana canım aynen oyley oluyo gercektn kim kac kilo verdi diye her hafta tartiliyorduj
Egem06 Alyamoms06 özelden yazmayı bilmiyorum canım 😩😩senin için zor olmayacaksa sen yazar mısın özelden bende oradan cevap vereyim hem de öğrenmiş olurum😀
Mucizem27 Eslembaby-Cennetmomy bende 98 kiloyla girmiştim doğuma o kadar çok hem şiş hem kilo kendimi kaldıramıyodum resmen çatala çıktım elimden tutup yardım eden bile yok kendimi attım geriye ayaklarımı kaldıramıyodum serumlu iki elimle tutup kaldırıyodum Allah kimseyi çaresiz bırakmasın bi an o psikolojiyle hep böyle mi kalıcam diyor insan çok şükür şimdi istediğim kilodayım
Mucizem27 Prensoglum doğuma giderken son 98 kiloydum azim attim kızım 24 aylık 24 ayda hedefime ulaştım 65 kiloyum şuan çok şükür görenler bırak evrimide için den insan çıkmış diyorlar insanoğlunun isteyipte yapamayacağı şey yoktur bence inşallah herkes istediği kiloya ulaşır
Egem06 Mucizem27 bende sezaryen sonrası pansumana gittim daha hastanedeydim yani 2.günü doktor sedyeye uzan dedi uzanamadım o kadar kötüydüm ki hadi zar zor uzandım işini bitirdi çıktı inanır mısın hiç demedi ki bu kadın daha 2 gün olmuş sezaryen olmuş 2 saate zor yattı buradan nasıl kendi kalacak üstelik bayandı benden gençti o kadar zoruma gitti Li hiç unutmuyorum dedim ben bittim kalkamam burdan kalkmaya çalışırken içeri temizlik personeli bayan girdi elinde mopla resmen kadına nolur yardım edin kalkamıyorum dedim Allah o kadından razı olsun gencecik bir kızdı bel kide ondan destek alarak zor kalktım ama onu hiç unutamıyorum 😒😒
vebebek Egem06 😊 bence bir tartılma günü koyun kendinize, ödem, yediklerimiz vs dalgalanma yapabiliyor kiloda, ben fazlq çıkınca sonra canım sıkılıyor vallahi😊
CanselK Meftunbiranne bardağa azıcık kaynar su koyun, içine sallama çayı koyun. 5 dakika demlensin sonra sodayı koyun öyle de 5 dakika demlensin
Mehrin Egem06 merhaba benimde kızım 6 aylık olacak bende doğumdan önce 60 kq idim şimdi 70 😣en fazla iki kilo vere bilyorum 68 yılbaşında yine 70 oldum çok moralım bozuluyor. Halbuki oğlumda doğumdan 1 ay sonra eski formuma kovuşmuşdum.
Egem06 Mehrin kızım da bende öyleydim 76 doğuma girmiştim kızım 1 yaşına basmıştı ki ben 60 kiloydum kiloluyum diyordum oğluma 72 ile hamile kaldık 90 ile doğuma girdim 🤦♀️