CanselK dün akşam greyfurt yedim ardından kiraz saplı çaydan içtim peşine yani yatarken pul biber limonlu yoğurt yedim yattım sabah 6 da karnım ağrıdı wc ye gittim 🤩🤩🤩çok şaşırdım açlık otu olmadan nasıl böyle oldu diye 🤦♀️ YAnlız farketmiştim 65.6 dan sabah 65.0 gördüm amaaaaa dün bildiğin aç gezdim bilerek onunda ufak etkisi olabilir bel ki çayı sabah içtim şimdi yine içeceğim çok teşekkür ederim canım ama en önemlisi idrara çok çıkardı 🤩