Mom105 Ben 59 kilo geldim şimdi tartıldm 55 ile hamile kaldım 77 ile doguma gittim kırkm cıktıgında 63 düm 8 ay oldu 56 ya kadar düştüm geri almışım olmak istedgm kilo 53 en fazla. Nasıl verecegm bilmiyorum ne yaptımsa olmadı belli kilodan sonra gitmiyor kilolu deglm hatta dogum yaptıgıma inanmıyorlar ama benm olmak istedgm kilo bu degl ve sıkılasmam da lazm
Minikkualamm2123 Emircik Aa cok iyi fiyati canim bide herkes kulana bilir mi çocuk yada annem de kabuzlik sorunu var oda icebilir dimi❤♠️
Egem06 kivircik_annesi26 yok kuzum yanlış anlattım yani senin bu kabuk tarçını ve karanfili 2 litrelik suyun içine atıyorum gün boyu içiyorum ama bende etki yapmadı 😒🤦♀️
kivircik_annesi26 Egem06 bi bardak suyu kaynatıp içine atıp demleyip içceksin canım günlük 2 bardağı geçmiycek🤷🏻♀️
Minik_mucizem02nisan Egem06 Canım kabızlık için çörek otu yağı bir tatlı kaşığı aç karnına için birebir bir tatlı kaşığı ile WC’ye çıkmazsınız bir sonraki gün bir yemek kaşığı yapın bende o şekilde çok güzel etki ediyor
Minik_mucizem02nisan bgmarik Ben de sizin gibi yaptım 62 ile başladım bir ayda 57 kilo oldum inşallah oğlum Nisan’da bir yaşında olacak o zamana kadar 52 olmak istiyorum 😁
bgmarik Minik_mucizem02nisan benim kızımda 1 mayısta yaşına girecek benim hedefim de 54-55 😊Daha fazla verince çok kötü duruyor yüzüm çöküyor .
Minik_mucizem02nisan bgmarik Aynen benim de öyle o yüzden ben de 52’nin altına inmek istemiyorum sizin boy kaç benim 1.60
Egem06 Minik_mucizem02nisan kuzum hiç fayda etmedi ama yağını değil ben bildiğin çörek otunu öğütülmüş olarak aktardan aldım sabah kahvaltıdan yarım saat önce 1 çay kaşığı yiyerek ardından su içerek yapıyorum 😃
Sibel5258 Minik_mucizem02nisan benkmde metobolixmam yavaş bir haftada yada 3 günde bir cikiyorum lavoboya binden çörek otu almıştım bnde uygulasam onu acaba lavaboya cikartirmi
Eslembaby-Cennetmomy Egem06 emzirdigim için bende bir şey yapamıyorum 6 aylık olduk ama sanki yeni doğmuş gibi 2 saate bir emiyor benim kız diyet falan hayal yani 🤷🏻♀️🥴
Pedagog_anne Eslembaby-Cennetmomy ben de emziriyorum ama diyet yapıyorum emziren anneye uygun tarzda beslenebilirsiniz süt artıyor bile çünkü gereksiz besinleri çıkarıp gereklileri hayatımıza sokmuş oluyoruz mesela ekmek tatlı avur cubur yemiyorum hiç un şeker yok sabah haşlanmış yumurta peynir zeytin bol yeşillik tam buğday ekmeği ara öğün bir porsiyon meyve ayran öğle yemeği çorba tambuğday ekmeği akşam çorba bulgur pilavı yanına sebze yemeği yada ızgara(et tavuk balık )ara öğün yeşil çay yanı birkaç ceviz badem bu tarz beslenince bebek için de anne için de sağlıklı oluyor hergün saatli meyve kuruyemiş ayran süt sebze et hepsi alınıyor hem hem de gereksiz yere vücuda girip kilo yapan şeyler atılmış oluyor
Pedagog_anne Egem06 ben oruç tutuyorum ve yürüyüş tutmadığım günler Leslie yapıyorum zayıfladım 56 yım şuan üç kilo daha versem iyş
Ogullarinaasikanne Egem06 yeminn ederim ayni beb 🥺 66.5 geliyordum birkaç gündür dikkat ediyorum 65.4 gördüm 900 gr verdim ama az yesem geri alıyorum ama daha fazla tutamiyorum bogazimi 🙄
Eslembaby-Cennetmomy Pedagog_anne süt ürünleri yumurta domates kabuklu kuru yemişler tüketemiyorum malesef alerji diyetindeyim o yüzden her şey o kadar allak bullak oldu ki yoksa dediğiniz gibi yapacaktım
vebebek Egem06 ben de 62 ile hamile kaldım, 90 ile doğuma girdim bebeğim 9 aylık anca 69 a düştüm, ama akşam yemekleri yerine yulaf lapası yiyerek son 3 haftada 2 kilo vermiştim, haftada 1 tartılmak lazım fazlası moral bozuyor😁
Egem06 Alyamoms06 bir grup kursak hepimiz birbirimize baka baka zayıflasak 😃bel ki azlederiz bu kilonun gideceği yok🙄😒