Merhaba bendede aynı sıkıntı vardı 75 le doğuma gittim en son 65 te kaldım 4.ayda 2 hafta, haftanın 6 günü spor yaptım bende akşam çocuk uyuduktan sonra 1 saat yapıyordum çok faydasını gördüm bir kaç santim incelemiştim göbeğim yanlarım toparlamıştı ama istediğim kiloya henüz gelememiştim tabii göbek hala vardı sonra çocuğun düzeni değişince sporu yapamadım birazda üşendim derken diyete başladım şuan 28. Günüm bu diyet programı 40 gün sürüyor ve ben 63 ten 56 oldum göbeğimde gitti ama hedef 51,52 olunca bırakıcam. Yani demem o ki gidiyor bir şekilde bazısı spor yapınca bazısı diyet yapınca bazısı hiçbirşey yapmasada (ben onlardan değilim maalesef 😅) gidiyor. Ama bence spor kesinlikle olmalı en azından 2,3 hafta yapmaya çalış tüm vücut egzersizleri her gün yarım saat yapsan yinede yararını görürsün hiç olmadı ip atla çok büyük faydası var bütün kaslar çalışıyor kesinlikle kilo verdiriyor.