Kızlar selam. Gobegimden fena rahatsızım. Sizlere sormak istedim. Kurtulan var mı kendilerinden? Ben göbeğimi saramadim. Maalesef beş ay geçene kadar iltihap, keloid, yara sızlamasi, kizarikligi akliniza ne geldiyse yaşadım. Bu sebepten ötürü sarmak hayal oldu. Şimdi beş buçuk ay bitiyor. Sarkık duruyor ve çok yumuşak. Resmen yara izinin üstüne katlanıyor. Hala daha yaram sızlar iltihap kokar. Baticonla temizliyorum ara ara oldukça eskisi gibi değil şükür. Ancak karnımın içi acıdığı için sporda yapamıyorum. Daha sonra biraz daha iyilesince sizce sporla toparlanır sıkılaşır mı? Bu arada doktorum kimi vücutta böyle geç iyileşme olur dedi. Çok sorun olmuyormuş. Yani tehlike arz etmiyormuş. Temizlenip bakıldığı sürece. Ama aynaya bakasım kalmadı artık. 😔